Miért nem tud magyarul egy fontos közszolgáltató cég vezérigazgatója?

Tegnap az Estében láttam az Antenna Hungária Zrt. Vezérigazgatóját, nem tud magyarul. Jean-Francois Fenechről van szó. Angolul perfekt beszél, biztos nagyon jó szakember, valószínű végigjárta a ranglétrát, stb., de akkor is, tudjon már magyarul. Egy magyart mikor alkalmaznak külföldön, ha nem beszéli az adott ország nyelvét, még a legegyszerűbb állásokban is. Persze jobban örülnék, ha magyar nemzetiségű is lenne. Ez szerintem Magyarország legnagyobb problémája. Az illetékes emberek a rendszerváltás óta szinte teljesen eladták az országot. Nem csak ennél a cégnél van ez a helyzet. Egy áramszolgáltató cégnél, a DÉMÁSZ Zrt-nél is francia az elnök, az ÉGÁZ-DÉGÁZ Zrt-nél (csak) az vezérigazgató-helyettes (de azért ott figyel), meg még biztos nagyon sok ilyen nagy jelentőségű cégnél hasonló a felállás. Nem utálom én a külföldieket, és nem vagyok én magyarmániás, de szerintem tartani kéne magunkat egy szinthez. A Wikipédián nincs fent Franciaország gyarmatainál Hazánk? Mi lesz ennek avége? Vélemények?